Představujeme vám, kdo všechno stojí za úspěchem pIšQworek!

14.10.2024 | Samuel Matej Takáč | Organizace

Za každou úspěšnou soutěží stojí tým lidí, kteří zabezpečují, že všechno proběhne hladce a bez problémů. A jak víte, naše soutěž taky není žádnou výjimkou. Proto jsme si pro vás připravili krátký článek o našich odděleních a jejich vedoucích.

Koordinátor soutěže

Sára Uvízlová

Sára je koordinátorkou soutěže. Znamená to, že zodpovídá za celou organizaci a průběh projektu. Pro úlohu koordinátorky je klíčové komunikovat s vedoucími jednotlivých oddělení, řešit nečekané problémy a zabezpečit, aby všechny aktivity probíhaly podle plánu. V rámci naší soutěže se Sára snaží nejen o plynulý průběh akce, ale i o implementaci environmentálních cílů, jako jsou univerzální organizátorská trička použitelné napříč ročníky soutěže a vratné skleněné lahve na Grandfinále místo plastových. Díky svým organizačním dovednostem a ekologickému přístupu přispívá Sára k efektivnímu a šetrnému průběhu soutěže.

Organizace turnajů

Jan Votoček

Honza miluje pIšQworkové turnaje – v roce 2022, kdy se do týmu připojil, jich zorganizoval rovnou dvanáct. I proto se stal letošním vedoucím oddělení organizace turnajů. Jeho úlohou je oslovit školy a domluvit na nich turnaje. Jeden člověk ale 150 škol nedomluví. Od toho jsou tady krajští koordinátoři, kterým Honza velí. To oni obepisují a obvolávají školy, domlouvají na nich turnaje a přiřazují jim organizátory – oblastní koordinátory. Ti jsou páteří celé soutěže, bez které bychom to mohli rovnou zabalit. A my jsme jim za to náležitě vděční.

Obchod

Michaela Skoupá

Miki začínala v oddělení ET, kde se výrazně angažovala v organizaci turnajů pIšQworek. Turnaj na Kladně je pro ni srdeční záležitostí, na kterou se těší už třetí rok. Díky těmto zkušenostem se stala odbornicí na technické aspekty, jako je například oprava projektoru a orientace v pravidlech. V současnosti se Miki dočasně stará o oddělení obchodu, kde se zaměřuje na zajištění financí nebo zajímavých cen pro soutěžící. Kromě toho se aktivně snaží rozvíjet dlouhodobá partnerství, jako například spolupráci s Canvou, která by mohla přinést výhody i dalším projektům.

Dotace

Antonín Svoboda

Tonda je vedoucím oddělení dotací, kde využívá své bohaté zkušenosti k získávání podpory od různých regionálních a místních samospráv, nebo třeba i od ministerstva školství. Díky těmto zkušenostem se naučil nejen efektivně žádat o dotace, ale také i odmítat nabídky, které by pro projekt nebyly prospěšné. Tonda je odborníkem na to, jak přesvědčit zástupce měst a krajů o důležitosti podpory soutěže, přičemž se vždy zaměřuje na dlouhodobou udržitelnost a rozvoj projektu.

Ekonomika

Alžběta Leuchterová

Bětka je novou vedoucí ekonomického oddělení a tuto roli zvládá s obrovským zápalem a precizností. Díky svým organizačním schopnostem z pozice krajského koordinátora dokázala rychle přebrat kontrolu nad finančními toky a zajistit, že všechny granty a dotace jsou správně vyúčtovány a využity v souladu s pravidly. Její schopnost rychle se učit a přizpůsobit novým výzvám přináší do oddělení svěží pohled a zaručuje, že finance jsou vždy transparentně a efektivně řízeny.

IT

Matúš Gindl 

Matúš je vedoucím IT oddělení, které se stará o bezproblémový chod našich systémů, webů a e-mailů. Ročně rozesíláme více než 10 000 massmailů, což je jen jeden z mnoha úkolů, které IT oddělení zajišťuje. Kromě toho se Matúš zabývá obnovováním zapomenutých hesel a řešením dalších technických záležitostí. V současnosti je jeho cílem zajistit plynulý chod naší soutěže z pohledu IT a podporovat ostatní oddělení s jejich IT úkoly. Do budoucna by se rád podílel na vývoji nové pIšQworkové platformy a interního organizátorského systému.

Právo

Daniela Indráková

Danča začínala v oddělení PR a marketingu, kde se věnovala psaní článků a reportů na web. Tato práce jí pomohla zdokonalit schopnost psát jasné a srozumitelné texty, což je nesmírně užitečné při tvorbě instrukcí a smluv. V právním oddělení má na starosti psaní většiny smluv, které organizační tým soutěže uzavírá, a zajišťuje také aktualizaci pravidel. Získané organizační schopnosti jí pomáhají i při studiu na vysoké škole, kde jsou plánování a řízení projektů klíčovými dovednostmi, což z ní činí cennou členku týmu.

PR a marketing

Adel Štěpán 

Úkolem Ádi je zajistit viditelnost soutěže. Dělá všechno pro to, aby se o nás mluvilo všude – v televizi, rádiu, novinách a na sociálních sítích, a aby pIšQworky získaly popularitu po celém Česku a Slovensku. V rámci svého oddělení řídí komunikaci na sociálních sítích, webové a mediální centrum, grafiku, reklamu a další marketingové aktivity. I když Áďa začínala v organizačním týmu jako vedoucí logistiky, rychle si uvědomila, že její srdce patří kreativním úkolům. Nejraději se věnuje videoprodukci – natáčí reklamy, stará se o přímé přenosy z Grandfinále, tvoří kampaně na tiktok nebo videa pro potenciální partnery soutěže.

Logistika

Jan Hejduk

Na první pohled je logistika tak trochu neviditelné oddělení. Pro fungování projektu je ale klíčová. Všechny hmotné věci, co se k soutěžícím dostanou, totiž procházejí naším skladem v Brně právě pod dohledem Heidi. Logistika se stará o celý proces od přebírání balíků po odesílání pozvánek školám. Jejím hlavním úkolem během turnajů je rozeslat balíky s herními materiály na pořadatelské školy. Těch je téměř 150, takže je to velká spousta práce.